Darmowa przesyłka kurierska przez cały rok!

Bez względu na sposób płatności kupując u nas nie zapłacisz za przesyłkę kurierską - zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym jak i kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Darmowa przesyłka dotyczy wyłącznie zamówień złożonych przez Sklep internetowy - na serwisie Allegro.pl obowiązują normalne opłaty za przesyłkę.

Życzymy udanych zakupów!

Jesteśmy sprawdzonym sprzedawcą

Nie jesteśmy anonimowi. Najlepszą naszą rekomendacją jest ponad 1900 komentarzy pozytywnych na naszym koncie firmowym w serwisie Allegro.pl: Zobacz, jak oceniają nas klienci
Klienci uważają naszą pracę za doskonałą i oceniają nas na 5.0 w kategoriach:

Zgodność przedmiotu z opisem:
Kontakt ze Sprzedającym:
Czas realizacji zamówienia:
Koszty wysyłki:  

   


Towar możesz zobaczyć i odebrać osobiście

Mieszkasz w pobliżu Katowic? Chcesz zobaczyć towar na żywo? Zadzwoń lub napisz, umówimy się na spotkanie.

Posiadamy 'Certyfikat dbałości o prawa konsumenta' 

Certyfikat ten przyznawany jest sklepom, których regulamin jest w 100% zgodny z prawem oraz nie zawiera klauzul niedozwolonych. Dzięki temu masz pewność, że nic Cie nie zaskoczy.

Ponadto gwarantuje on, że sklep przestrzega prostych i jasnych reguł związanych z reklamacją towaru i prawem odstąpienia od umowy.

Strona informacyjna dotycząca zwrotów i reklamacji w naszym sklepie: Zwroty i Reklamacje.

Zobacz certyfikat
 

Nie musisz składać zamówienia poprzez sklep

Możesz po prostu zadzwonić lub napisać wiadomość e-mail:

  Nr tel.: 535 928 455
  E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Boisz się, że otrzymasz stłuczony klosz?

Nawet, jeśli zderzy się taka sytuacja, nie martw się – na następny dzień wyślemy nowy klosz, oczywiście na nasz koszt i również kurierem. Wyjątek stanowią klosze witrażowe, ponieważ w takim przypadku musimy zamówić nowy klosz u witrażysty i czas oczekiwania na nowy klosz wynosi wtedy do 5 dni roboczych.

Wysyłamy za pobraniem

Jeśli zamiast przelewu chciałbyś zapłacić za towar kurierowi dostarczającemu paczkę – nie ma problemu.

Wysyłamy tylko kurierem

Ze względu na szklane klosze paczki muszą być doskonale zabezpieczone, a sama przesyłka szybka i bezpieczna. Dlatego paczki nadajemy wyłącznie poprzez firmę kurierską DPD.

Wystawiamy faktury VAT

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Jesteśmy elastyczni

Jeśli podoba Ci się któraś lampa, lecz chciałbyś na przykład:
- skrócić ją lub wydłużyć
- użyć klosza z innej serii
- dołożyć jedno ramię i żyrandol trójramienny przekształcić w czteroramienny
Napisz lub zadzwoń – na pewno pomożemy. Wykonamy wizualizację takiej lampy, zrobimy wycenę.

Łatwe zwroty

Otrzymałeś lampy, lecz wahasz się czy dokonałeś dobrego wyboru? Nie ma problemu, możesz je powiesić, a ostateczną decyzję o zwrocie masz do 14 dni kalendarzowych. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu masz 14 dni kalendarzowych na wysyłkę towaru do nas. Takie prawa gwarantuje Kupującemu ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.). Możemy również zamówić kuriera pod wskazany adres - odbierze on spakowany towar. 

Mieszkasz w pobliżu Katowic? Chcesz odebrać lampy osobiście?

Zadzwoń lub napisz, umówimy się na spotkanie w dogodnym terminie i miejscu.

  Nr tel.: 535 928 455
  E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
     

Wysyłamy tylko kurierem

Ze względu na szklane klosze paczki muszą być doskonale zabezpieczone, a sama przesyłka szybka i bezpieczna. Dlatego paczki nadajemy wyłącznie poprzez firmę kurierską DPD.

Szkody transportowe

Klienci często pytają: 'Co w sytuacji, kiedy dotrze do mnie stłuczony klosz?

Zapewniamy: Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. W takiej sytuacji prosimy o dowód szkody w postaci zdjęcia takiego klosza - może to być zdjęcie przesłane telefonem komórkowym (wiadomość MMS) lub zdjęcie wykonane aparatem cyfrowym (wysłane na nasze adres mailowy). W zależności od pory dnia nowy klosz zostaje wysłany albo w ten sam dzień albo następny, oczywiście również kurierem DPD.

Wyjątek stanowią klosze witrażowe (Seria 'O'), które wykonywane są ręcznie na zamówienie przez witrażystę i czas oczekiwania na wysyłkę wynosi wtedy kilka dni roboczych.

Proszę pamiętać, że to my ponosimy wszystkie koszty związane wysyłką nowego klosza. Dokładamy wszelkich starań, aby pakować paczki starannie i bezpiecznie.

Czas oczekiwania

W 90% przypadków wynosi 1-3 dni robocze. Dłuższy czas oczekiwania dotyczy lamp zmodyfikowanych lub z kloszami witrażowymi (klosz musi najpierw wykonać witrażysta), nie przekracza on wtedy jednak 5 dni roboczych. Czas oczekiwania wydłuża się również pod koniec roku, czyli w miesiącach październik - grudzień, ale z doświadczenia wiemy, że nie przekracza on 5 dni roboczych (oczywiście z małymi wyjątkami, które zawsze mogą się zdarzyć). 

Za lampy możesz zapłacić na 3 sposoby:

1.Przelewem bankowym na konto:
MN Interiors
ul. Świdnicka 27/55
40-711 Katowice
Numer konta: 10 1140 2004 0000 3802 7744 0161 (mBank)
W tytule przelewu proszę  podać imię i nazwisko zamawiającego oraz ewentualnie symbole zamawianych lamp i kolor kloszy.

2.Przy odbiorze przesyłki kurierowi (czyli za pobraniem)

3.Gotówką w czasie odbioru osobistego zamówionych lamp

Darmowa przesyłka kurierska przez cały rok!

Bez względu na sposób płatności kupując u nas nie zapłacisz za przesyłkę kurierską - zarówno w przypadku płatności przelewem bankowym jak i kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Darmowa przesyłka dotyczy wyłącznie zamówień złożonych przez Sklep internetowy - na serwisie Allegro.pl obowiązują normalne opłaty za przesyłkę.

Życzymy udanych zakupów!


Szkody transportowe

Klienci często pytają: 'Co w sytuacji, kiedy dotrze do mnie stłuczony klosz?

Zapewniamy: Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat. W takiej sytuacji prosimy o dowód szkody w postaci zdjęcia takiego klosza - może to być zdjęcie przesłane telefonem komórkowym (wiadomość MMS) lub zdjęcie wykonane aparatem cyfrowym (wysłane na nasze adres mailowy). W zależności od pory dnia nowy klosz zostaje wysłany albo w ten sam dzień albo następny, oczywiście również kurierem DPD.

Wyjątek stanowią klosze witrażowe (Seria 'O'), które wykonywane są ręcznie na zamówienie przez witrażystę i czas oczekiwania na wysyłkę wynosi wtedy kilka dni roboczych.

Proszę pamiętać, że to my ponosimy wszystkie koszty związane wysyłką nowego klosza. Dokładamy wszelkich starań, aby pakować paczki starannie i bezpiecznie.

Zwroty

Otrzymałeś lampy, lecz wahasz się czy dokonałeś dobrego wyboru? Nie ma problemu - będąc konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie Internetowym w terminie 14 dni kalentarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny (licząc od dnia odbioru osobistego lampy lub odbioru od firmy kurierskiej). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji na przykład pisemnie na adres MN INTERIORS MARCIN NORAS; ul. Świdnicka 27/55; 40-711 Katowice lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Regulamin Sklepu”. Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwykle środki zwracamy w ciągu 1-2 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. 

Przesyłkę proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: MN INTERIORS MARCIN NORAS; ul. Świdnicka 27/55; 40-711 Katowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli przesyłka zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący, chyba, że zgodzi się na odebranie przesyłki przez kuriera z firmy DPD, z którą współpracujemy - w takim przypadku Kupujący nic nie płaci za koszty przesyłki zwrotnej. 

Pamiętaj - lampy możesz podłączyć do prądu w celu sprawdzenia ich działania.

Najlepiej byłoby, aby lampy zapakowane były w pudełka, w których przyjechały. Po pierwsze unikniemy w ten sposób szkód transportowych, a po drugie jest to wygodniejsze dla Ciebie, ponieważ nie musisz się martwić o zakup kartonów czy folii bąbelkowej.

Prosto i szybko!

Reklamacje

Są to niezwykle rzadkie sytuacje i często nieprzyjemne dla obu stron transakcji. Każdy może się pomylić, każdy może mieć słabszy dzień, coś się może wydarzyć w czasie transportu. Dlatego jeśli zdarzy się, że otrzymana lampa pod jakimś względem jest niezgodna z tym, czego oczekiwałeś:
 Poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo. Omówimy szczegóły reklamacji i ustalimy dzień oraz godzinę, o której kurier przyjedzie po lampę. 
 Zdecydowanie nalegamy, aby lampa zapakowana była do pudełka, w którym przyjechała. Po pierwsze unikniemy w ten sposób szkód transportowych, a po drugie jest to wygodniejsze dla Ciebie, ponieważ nie musisz się martwić o zakup kartonów czy folii bąbelkowej.
 Maksymalnie do 14 dni roboczych otrzymasz nową lampę. Jest to oczywiście maksymalny czas, a w praktyce termin ten wynosi 3-6 dni roboczych.
 Reklamacja może również dotyczyć klosza, który dotarł w paczce stłuczony. W 90% przypadków na następny dzień roboczy wysyłany jest kurierem nowy klosz. Pozostałe 10% przypadków to klosze na przykład witrażowe, które musimy na nowo zamówić u witrażysty.
 Reklamacja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, ponieważ to my opłacamy przesyłki oraz koszty związane z naprawą.
 Reklamacje są dla nas priorytetem, dlatego dbamy o to, aby cała procedura przebiegała jak najszybciej.


Dane firmy
 



MN Interiors
Marcin Noras
ul. Świdnicka 27/55
40-711 Katowice
NIP 954-259-42-36
Regon 242865652
 

Numer konta do wpłat (mBank)
10 1140 2004 0000 3802 7744 0161 
 

  Nr tel.: +48 535 928 455
  E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
   

 


                     
O naszych lampach
Lampy na zamówienie
Klienci o nas
Strona główna
Dlaczego my?
Odbiór osobisty
Dostawa i płatność
Zwrot i reklamacja
Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Kontakt
Żyrandole mosiężne
Dwuramienne mosiężne
Jednoramienne mosiężne
Plafony mosiężne
Biurkowe mosiężne
Kinkiety mosiężne
Podłogowe mosiężne
Spoty mosiężne
Lampy zamkowe
Lampy pałacowe 

Zapytaj lub zamów telefonicznie:

 +48 535 928 455

lub mailowo:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Nasze dane:

MN Interiors
Marcin Noras
ul. Świdnicka 27/55
40-711 Katowice 
NIP 954-259-42-36
REGON 242865652 

Otrzymaliśmy certyfikat dbałości o sprawy konsumenta: